Hoe kun je een adres huren voor een webshop?

Stel, je wilt je eigen webshop starten, maar je wilt deze liever niet op je eigen adres inschrijven bij de Kamer van Koophandel. Je kunt in dat geval een adres huren voor je webshop, bijvoorbeeld via Easy Start Office. Daar beschikken ze namelijk over twee kantoorpanden (in Amsterdam en in Rotterdam) die je kunt gebruiken als zogeheten virtual office. In deze panden bieden ze ook de optie tot flexwerken, dus als je je abonnement iets uitbreidt kun je er ook terecht voor fijne werkplekken en vergaderruimtes. Een adres huren voor je webshop is niet zo duur als je zou denken. De pakketten bij Easy Start Office beginnen vanaf €59 per maand. Voor dat bedrag kun je je bedrijf inschrijven op een van hun adressen, en datzelfde adres dus gebruiken op je facturen, offertes en de rest van je zakelijke administratie. Je hebt dan als het ware een virtueel kantoor, maar voert het daadwerkelijke werk op een andere locatie uit, meestal thuis. De reden dat mensen kiezen voor een adres huren voor hun webshop is dat ze dan niet hun eigen adres openbaar hoeven te maken. Je moet namelijk contactgegevens vermelden op je website en op de site van de Kamer van Koophandel, en als het je eigen adres betreft weet dus iedereen meteen waar je woont. Niet iedereen vindt dat een prettig idee. Zeker als je er met je hele gezin woont kan het prettiger zijn om je bedrijf op een meer anoniem adres in te schrijven, wat bovendien een vele mooiere, zakelijkere uitstraling heeft. De beide adressen van Easy Start Office zien er heel professioneel uit, en hun adres huren voor je webshop doet je dus meteen beter overkomen naar klanten.

Adres huren voor webshop inclusief flexwerken

Als je vanuit huis werkt maar de behoefte hebt om af en toe de deur uit te gaan, of je beschikt thuis niet over een fijne werkplek, dan kun je bij Easy Start Office ook een adres huren voor je webshop met de optie tot flexwerken. In hun beide kantoren beschikken ze namelijk over super veel ergonomische werkplekken, die je zowel in je eentje kunt gebruiken als met een groep collega’s of klanten. De voordelen van hun flexibele werkplekken zijn als volgt:

  • Je krijgt er een wekelijkse post scan bij
  • Je hebt 24/7 toegang 
  • Je krijgt (als je dat wilt) een 010 nummer
  • Je kunt gratis bij het kantoor parkeren
  • Het is incl. koffie, thee, scannen en printen

Een vaste werkplek huren in Amsterdam of Rotterdam kan behoorlijk in de kosten lopen. Kies er daarom voor een adres te huren voor je webshop inclusief de optie tot flexwerken. 

Een professioneel adres straalt vertrouwen uit

Nog een reden dat veel webshophouders een adres huren voor hun we shop is dat de adressen van Easy Start Office er heel professioneel uitzien. Het is dan alsof jouw shop gevestigd is in Amsterdam of Rotterdam, en dat ziet er natuurlijk mooier uit dan het dorpje waar je zelf woont. Een adres huren voor je webshop doe je dus niet alleen uit praktische overwegingen, maar ook omdat het je bedrijf een professionelere uitstraling geeft.